Mango, hallon och underbara pioner

 
 
Hej gänget
 
 
Startade min morgon riktigt tidigt med en golfrunda, som jag ju nämnde om redan igår. Himla skönt att vara på banan redan vid 07.20!
Vädret var dock inge vidare, bara grått men jag gick 9 hål och fick skaplig poäng - spelade på hcp!
 
Klar redan vid 09 och styrde bilen mot Ica...detta ständiga handlande.... Jag är sämst på att storhanda och ränner till mataffären både 1 och 2 ggr per dag!
 
 
Filippa önskade fisksoppa och aioli så detta fick det bli till lunch, så smaskigt!
Jag köper sådana påsar med frusen lax och torsk, sedan potatis, morötter, suger snaps, dill grädde och fiskbuljong.
 
Aioli slår jag alltid själv, godast!
 
 
 
 
 
 
 
Alltså har ni sett vilka fantastiskt vackra pioner jag har!!
 
Älskar dem i ljus gul och rosa. Så glad att en av mina pioner nu äntligen börjar ge blommor och väldigt många dessutom. Men det har tagit tid, ja flera år faktiskt.
 
Men nu hoppas jag att få njuta dessa buskar många år framöver
 
 
 
 
 
Dagens smoothie matchade dessutom blomman perfekt. Mango och hallon-smoothie.
Först en del mango-smoothie som sedan toppas med hallon-smaken och på så sätt får du dubbelt upp :)
 
 
 
 
Nu ska jag strax dra iväg på jobbet, ses snart!
 
//PIllan


Härligt med golf & smoothien såg jättegod ut ☺️





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se