Nästan nio nu!!

 
 
 
Här har ni en sprudlande glad Nikki som i morgon fyller 9 år!
Men här har vi just nu kalasat med hela tjej-gänget och nu ska det bli sleep-over för gänget
 
 
I morgon är alltså Nikkis födelsedag och då vankas det tårtfrukost innan kalaset rundas av och efter det så väntas andra gäster 
 
En helt ljuvligt varm dag har det dessutom bjudits på och nu ikväll är det ju fortfarande nästan 20 grader, så härligt!
Tjejerna har käkat tacos, lekt kurragömma, badat, lekt lite mera, fikat kladdkaka med jorgubbar och grädde och nu är det spökhistorier där ute i sommarstugan där dom håller till inatt.
 
Jag tänker att det är bästa att jag sitter uppe ett tag så jag hör att det så småningom kanske klingar av där ute.....
 
Gäsp, tänk er den här kvällströtta människan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Paketöppning, jättemånga fina presenter blev det!
 
 
 
 
Bad i tunnan
 
 
 
 
 
Här ligger dom nu bland alla gamla möber har vi bäddat på golvet och satt upp julbelysning runt om i tak och hyllor. Sänghimmel också såklart och fingers crossed att dom kan sova nu bara!
 
 
 
I morgon är en stor dag!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se