Nya veggie-snabbisar

 
 
 
 
 
Hittade en nyhet i frysdisken på ICA härom dagen, Vitkål och morotspuckar. Var självklart tvungen att testa dessa bums!
Gillar enkla färdiga biffar och dylikt som är helt vegetariska
 
Till dessa gjorde jag det så enkelt som möjligt, bara ungsrostade grönsaker. Det blev sötpotatis, palsternacka och röd lök. För att få lite mer skjuts i rätten så svängde jag även ihop en enkel vitlökssås.
 
 
En riktig snabb och god lunch eller middag och jag stekte puckarna i kokosolja för extra fras.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag gjort helg och har inga större planer förutom bullbak vilket kan passa då vädret är så trist!
A är nere i Halmstad och Filippa jobbar hela helgen så det blir jag och Nikki som får roa oss helt enkelt!
 
 
 
 
Fin fredag
 
//PIllan


Mmmmm såg gott!!

Färdigt är allt bra skönt ibland=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se