Ofrivillige sjusovaren....

 
 
 
 
Tjejerna har verkligen blivit så stora och att ha Filippa tillbaka på hemmaplan har verkligen även sina fördelar! Hon hänger en hel del med lillasyster och hittar på saker med bara dom två vilket ju är jättehärligt!
Filippa har ju bott borta i fyra år och därför har dom ju inte umgåtts så mycket som om Filippa bott hemma under gymnasiet. Nu är åldersskillnader stor (drygt 11 år) men det är fint att se dem hänga!
 
 
De är  annars verkligen varandras motsatser både till utseende och sätt!
Som Yin & Yang, blond & mörk, känslig och tuff, blyg och rättfram etc etc.... Men jag älskar dem båda oändligt!
 
 
 
Well well nu ska ni få höra om min dag so far..... Jag var såklart uppe och såg Sverige-matchen i går och kom i säng vid midnatt. Vaknade då Filippa for på jobbet vid strax före 06 och sedan somnade jag om!!? Vaknade 08.50 ???!!
 
Höll på att svimma, spratt upp och stressade som en tok då Nikki skulle iväg vid 09.30....
 
Herrejisses nu går jag omkring och är typ sur för jag har "missat" 2-3 timmar av den här dagen... sova på morgonen är INTE min grej, det är DÅ jag är som mest produktiv med träning och hemmafix....det blir inget av detta idag :(
 
 
 
 
 
Finaste älsklingarna ♥
 
 
 
 
 
Nä nu är det bara att fixa lunch och matlåda och sedan försöka få på sig ansiktet och iväg på jobb!
 
 
Den ofrivillige sjusovaren
 
//PIllan


Vet hur det känns..försov mig imorse och det känns då som allt blir på liv och död då helt plötsligt, otroligt stressigt

Svar: Ja huu hemskt är det....
Pernilla/Pillan

Ha ha, jag älskar att sova på morgonen;)

Svar: Inte jag😂
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se