Semestern genom mobilen

 
 
 
1 juli
 
 
Ja då var juni förbi år 2019 och min semester slut.
Idag var det uppstigning i ottan och jobb som kallade på mej! jag gillar mitt jobb och mina kollegor so No hard feelinggs :)
Riktigt skoj att träffa dem igen även om ett nytt gäng nu gått på ledighet och det dröjer innan man ser dom igen....
 
För min del känns det som om jag har haft en riktigt bra månad. Helt OK väder då jag har gått i shorts mest hela tiden med undantag för sista veckan då det drog in  kallfront över oss medans södra Sverige badade i sol....
 
Men vi lyckades pricka in stranden några dagar där i mitten av månaden och vattnet låg på strax över 20 !
 
 
 
 
Bilder från mobilen får stå för materialet idag här i bloggen! Jag vet inte om jag bara knäppt då solen sken men som sagt mestadels fina ljusa dagar
 
 
 
 
En av höjdpunkterna var absolut när vi var ute med båten en hel dag och kryssade runt i Stockholm, så himla härligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite matbilder dök också upp i "rullen" som sig bör och sallader var det mest av faktiskt!
 
Gott då det är varmt!
 
 
 
 
 
Några rundor golf har jag också hunnit med och detta är från midsommarafton då jag varje år spelar med Ove. Vi går alltid ut klockan 08 och sedan intar man lunch på Herrgårds-verandan...det är sedan gammalt!
 
 
 
 
 
Nikkis "semester" fortsätter då A nu har gått på ledighet. Vi gjorde så i år att vi delade upp våra semestrar för att Nikki skulle få ett långt sommarlov!
Idag är hon och Filippa på Himlabadet (då vädret som sagt inte är det bästa)
 
 
 
Ja det var en kort summering av 2019 års semester..... men om bara tre veckor har jag ännu en ledig vecka för då är det golf-veckan och DEN vill jag inte missa!
 
 
//PIllan


Ha en härlig sommar! :)

Svar: tack detsamma
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se