Som nytt

 
 
 
 
Ja egentligen är ingenting nytt alls i denna bild ....dock har vi hunnit måla och fräscha upp färgen på samtliga stolar och bord! Det var välbehövligt kan jag lova.
Så avskavt och trist då stolarna inte målats på 8 år....bordet däremot är jag på lite titt som tätt med penseln!
 
Jag är dessutom nöjd med det gamla möblemanget så det känns fint att återbruka det några år till!
 
 
 
 
Idag har jag faktiskt varit ledig (skönt att smyga igång arbetsveckan...). Jag och A drog iväg på en gemensam golfrunda tidigt i morse. Gick inge vidare för någon av oss men en mil i benen fick vi ju i alla fall ;)
 
Nikki har jag inte sett röken av sedan i förrgår.... Hon sov när jag åkte och jobbade i går, sedan drog hon och och Filippa till Sundsvall och sedan blev hon avsläppt hos en kompis och har inte kommit hem ännu, Sommarlov!
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag iväg och fixa mina naglar igen.
Utväxten är ganska rejäl nu och jag måste passa på att fräscha upp dem för Emelie som gör dem ska alldeles strax få bebis! Kul !
Jag ska ta något peachy till naglarna den här gången, gillar milda färger just nu. Återkommer med resultat
 
 
 
 
Ha en fortsatt fin tisdag
 
//PIllan


Fint du har det!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se