Värmen & Ledigheten försvann i samma sekund

 
 
 
 
Jo dom två verkar för min del gå hand i hand i år....! Ibland har man riktigt flyt
 
 
Förra veckan var jag ju helt ledig och varmt det var det som bekant i hela landet, med råge dessutom!
Söndagen spenderades uteslutande på våran ö med sol och bad i timmar. Så himla härligt och då vattnet uppmäter en temperatur på 24 grader behöver inte ens jag gruva mig för att kasta mej i!
 
 
 
Men så igår måndag då klockan ringde tidigt hade även värmen gett vika och nu är det precis så kallt som för två veckor sedan....
Trist för A som har semester, men han är i alla fall inte lika väderberoende som jag :)
 
 
 
 
Bikinin som jag har på bilden är från Lindex och jag gillar den skarpt!
Dock är det inte ett set utan två olika som jag ändå tyckte passade perfekt ihop. Modellen på bh var också idealisk för min kropp och det där med att det blir vita ränder på axlarna ....det är ändå bara att strunta i efter förra veckans solgass på golfbanan....!
 
 
 
 
 
 
Här har vi verkligen levt livet under den blå himlen!
 
Våran ö som ligger ett stenkast från vårt hus
 
 
 
 
Nikki är som en fisk som aldrig kan sluta dyka och simma, härligt
 
 
 
 
Lite gos med pappa hinns såklart alltid med
 
 
 
 
Käner ni till denna flaggan?
 
Det är faktiskt Norrlands-flaggan som verkligen fajade i topp förra veckan då jag såg att varmast var det minsann här i trakten!
Älskar dessutom just att bada i insjöar och älvar när det är riktigt varmt. Havet har såklart sin tjusning men det är någon speciellt att dyka ner i en svart men söt sjö, friskt är bara förnamnet!
 
 
Nu ska jag svänga ihop en härlig sommar-sallad till lunch innan jobbet kallar på mej!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se