Vi kämpar på!

 
 
 
Ja som ni märker blir det inte så mycket bloggat just den här veckan.... men jag sticker oftast tidigt på morgonen och kommer hem sent och stupar i säng!
 
Idag startar jag strax före 11 och hinner kika in med en rapport om golfveckan hittils!
 
Kan väl sammanfattas rätt snabbt med varmt och kämpigt!!
 
 
 
Igår var det riktigt jobbigt då det låg på 32 grader, knappt ett moln och en miljon bromsar som attackerade....
Att åka hem efteråt och kasta sig i vattnet var en riktig halleluja-upplevelse kan jag lova! Gårdagen var också vår sämsta rent resultatmässigt då vi kom på 27 plats av 57 lag
 
Måndagen var bäst med sjätte plats av 54 lag
Tisdag och onsdag spelade vi par och jag och A blev 13 av 82 och 16 av 67, helt OK!
 
Idag är det partävling igen men idag byter jag ut A mot Ove!
Ska bli jättekul att tävla med honom igen och vårat mål blir väl att försöka slå A och hans spelpartner.... hi hi...ja vi får väl se hur det går?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan start och relativt "torra och pigga"..... efter 18 hål, hjälp!
Mina kläder gick typ att vrida ur och man börjar tvivla på sin inkontinens.... -Va fan har jag helt enkelt kissat på mej, eller svettas jag så in i...??!
 
 
 
 
 
 
 
Vyerna runt banan är det inga fel på alls!
 
men alltså denna värmen (jag klagar inte) men att gå runt på en golfbana känns som galenskap ... Går med paraply, blöta handdukar på nacken och en bag full med flaskor jag haft i frysen under natten.
 
 
 
 
 
 
Det här hörrni är livets liv!
 
Bubbel, jordgubbar och svalkande bad... att man får ha det så bra ;)
 
 
 
 
 
Nä nu är det bara att knäcka ett par resorb och på´t igen bara!!!
 
 
 
//PIllan


Jag håller tummarna för att tävlingen går bra idag, och att det inte blir fullt så brutalt varmt, haha :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se