Min dag idag

 
 
 
 
10 juni
 
Yes det har varit min dag hela dagen idag! Känner enbart tacksamhet nu för varje år jag får vara frisk och fira min dag tillsammans med nära och kära!
 
 
 
Kändes extra tydligt idag då jag läst om det tragiska som drabbat Terese Alvén och hennes familj.... Har många gånger läst hennes blogg och under åren följt hennes peppande inlägg på sociala medier men efter en extremt kort sjukdomstid så är hon borta.... så ung och så full av liv....!
Nä man måste verkligen försöka leva fullt ut och då man fyller år så får man verkligen bara tacka för ännu ett fint år!
 
 
***************************************
 
 
 
Jag älskar smörgåstårta och morotskaka så därför var det exakt vad jag bjöd på idag!
Jag blev uppvaktad med presentkort, vin, blommor, lite härliga krämer och ett äppelträd!
 
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av kvällen
 
//PIllan


Grattis på din dag! Smörgåstårta är alltid gott och passar till många tillfällen tycker jag!

Svar: Tackar😃👍🏼
Pernilla/Pillan

Grattis! Ser mumsigt ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se