Minisemester

 
 
 
 
Idag är det skolavslutning på Nikkis skola men istället sitter hon och jag på ett tåg söderut!
 
 
Vi ska nämligen till Stockholm på studentfirande i eftermiddag. Bo hos släktingar och tillbringa hela helgen i huvudstaden.
 
 
Det planeras för Gröna Lund, shopping och någon båttur. Men vi får se vad det landar i till slut...ska i vilket fall bli riktigt mysigt.
Peter som vi ska bo hos har två barn och Sidney(dottern) och Nikki är lika gamla och ser fram emot att ses igen. Vi träffas annars högst ett par gånger per år och oftast i påsk .
Har aldrig besökt deras hem där dom bor nu så det blir spännnande.
 
 
 
 
 
En liten tripp tillsammans med mini är precis vad jag önskar just nu. 
 
 
 
 
Ni får gärna kika in på mitt Insta för uppdateringar vad vi pysslar med!
 
Ha en riktigt fin helg
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se