Nagelfix

 
 
 
 
Förra veckan var både jag och Filippa hos Emelie för lite manikyr.
 
Filippa har ju gjort detta många gånger men jag har aldrig haft gelenaglar tidigare. Ville inte ha några långa utan mer som en förstärkning av mina naglar så resultatet ser ni ovan. 
Naturella med fade och lite lite glitter på fyra av naglarna.
 
 
Tycker dem blev supersnygga och jag tänker inte alls på dem utan de känns helt naturliga!
 
 
 
 
 
Här ska hon precis börja bygga upp nageln och då får man som en papp-mall som hon utgår ifrån i första lagret.
 
 
 
 
 
Filippa hade ju redan förlängning men behövde göra en uppfräschning.
Då börjar man med att slipa bort tidigare lack och sedan målas det nya och avslutas sedan med att man lägger på ny gelé där utväxten blivit.
 
 
 
 
 
Filippa hade tidigare ljusa pastell-naglar men nu skulle det bli något helt annat!
 
 
 
 
 
 
Work in progress!
 
Emelie är så duktig och gjorde neon-fade i olika skiftningar. Hon hade bara gjort detta ett fåtal gånger tidigare men det märktes inte, så säker på sin hand!!
 
 
 
 
Kolla vilka läckerbitar! Som en härlig frukt-drink liksom!
 
 
Allt ska dessutom fotas och filmas för läggas ut på Instagram. Om ni vill se henns arbete så föreslår jag att ni kikar in på @eamh.beauty
 
 
Tack Emelie, jag kommer definitivt tillbaka!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se