Nya på plats

 
 
 
Ja tro´t eller ej men det har faktiskt äntligen kommit nya utemöbler på plats!
 
 
 
 
Känns som jag har skrivit varje år att nu ska jag ta tag i det här med möbler till altanen men likt förbenat har samma gamla grupp dykt upp på bilderna här utifrån....men nu ni har det faktiskt kommit helt nya stolar och bord!!
 
 
Jippi, ville ha det vitt så jag fick en enhetlig känsla med däckstolar och soffan. Därför slog vi till på IKEAs nya bord Hattholmen. Detta går att förlänga och vi har vårt i fullängd för att stolarna, Högsten, ska få plats alla tre på rad, som jag absolut ville!
Inte att stolarna ska stå på kortsidan.... 
 
 
Jag/vi är riktigt nöjda med detta och stolarna har verkligen rejäl tyngd.
Man kan tro att dom är lätta när man ser dem men så är alltså inte fallet. Sköna att sitta i och Högsten stolar har alltså kommit tillbaka i Ikeas sortiment efter ett kort uppehåll!
 
 
 
 
 
 
Idag har Nikki sin sista skoldag...eller skoldag är det väl inte för dom har bara roligheter den här veckan, med uteaktiviteter och bio typ :)
Jag själv ska lyxa mej med en timmas massage på förmiddagen. Längtar SÅ för det brukar vara underbart, älskar Thai-massage!
 
 
 
 
Ha en fin onsdag
 
//PIllan
 
 
 


Så fina utemöbler, här slutar skolan i morgon:)kramar

Hej! Är sugen på ett hattholmen bord och googlade och kom fram till dig:). Tycker du att bordet är vitt eller drar det mer åt offwhite? Tack på förhand. /Linn

Svar: Det är mer åt off white skulle jag säga☺️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se