Soldyrka och svepande fransar

 
 
 
Jag har faktiskt haft en riktigt aktiv dag och hunnit med massor!
 
Men just på bilderna satte jag ner rumpan och njöt en stund bredvid Filippa. Dock det var en kort stund för sedan blev jag rastlös och sprang runt med gräsklipparen istället ;) Ja ja man får ju sol på sig då också!
 
 
Morgonen startade med yoga ute på altanen, älskar dessa morgonstunder!
 
 
Efter att Nikki åkt iväg på sitt golf-läger så var det dags för mig att fixa till fransarna.
Mina egna fransar växer väldigt fort och därför vill jag fixa mina "vippor" var tredje vecka. Fast jag hade väldigt lite släpp så det blev mest att plocka bort dom som blir för långa och liksom böjer sig och sätta dit nya.
 
Gillar verkligen dessa fransar, det ger en fräsch blick
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lunch tog jag en prommenad..... men attans vad detta är jobbigt.... alltså fattar ni JAG promenadernas okrönta drottning, går SÅ sakta och måste verkligen bita ihop för att klara en sträcka på några kilometer.... Buhhuuu inge kul alls!
 
 
Cykla är istället min nya melodi, men det är ju så skönt att bara ta en prommis ibland :(
 
 
 
 
 
 
 
Filippa skulle iväg och jobba kväll och jag hämtade Nikki och kompis från golfen och skjutsade dem direkt till badplatsen. Ett litet skönt dopp fick det bli (inte för mej...) och sedan åkte vi hem och käkade.
 
Hann med en kort power-nap efter maten och sedan var jag redo för gymmet!
Himla svettigt och skönt då jag körde igenom större delen av kroppen. Lite all around -pass kan man säga
 
 
Nu ska jag bara slå mej ner i soffan med tjejerna!
 
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se