Vilken härlig semester jag har

 
 
Hej på er och hej middsommarveckan!
 
Synd att tider går så fort för just nu är det bara SÅ härligt!!
 
 
 
Jag är supernöjd med min semester so far. Vädret är ju faktiskt riktigt bra, ja runt 23 grader och växlande molnighet, mer kan man knappast begära. Jag solar, fixar ute, äter massor med jordgubbar, läser härliga sommar-magasin....
 
I morse var jag även och gick en runda golf som också gick förvånandsvärt bra! Nikki har golfläger denna veckan så det passar perfekt att jag är ledig!
 
 
 
 
 
 
Vi hade även en toppen-tripp i Stockholm. När vi kom ner i torsdags spöregnade det dock.... men på kvällen sprack det upp och då var vi även på en trevlig studentmottagning.
 
Hela fredagen var jag, Nikki och Sidney på Gröna lund och åkte för allt vad tygen höll. Jisses så roligt vi hade! Vädret var dessutom riktigt bra.
 
Lördag blev det båttur i gassande sol med stopp vid Fjäderholmarna för lunch. Sedan crusade vi runt bland kobbar och skär och lapade sol.
 
Söndagen gjorde vi ett besök på Jump Yard vilket var en av Nikkis högsta önskningar. Hon tyckte det var superkul. Hon sa när vi var på väg hem -Det här har varit dem bästa dagarna i mitt liv! Gulle
 
 
 
 
 
 
I morgon ska jag iväg och fixa mina fransar igen och sedan ska jag nog mest njuta i solen och även hinna med att träna. kanske det blir ett par mil på cykeln!
 
Jippi, jag älskar semester!
 
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se