Är ni redo för en riktig makeover!??

 
 
 
Nej fy och usch vilket trasigt och trist hår va...!
 
 
 
Nu hade jag kommit till en gräns då jag nästan kunnat rakat av mej allt hår. Blir ofta så med mej, jag kommer på att jag måste göra nåt nytt och då måste det ske pronto!
Tur då att jag har Nettan som rycker ut och fixar mej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi kapat en rejäl bit och lagt massor med slingor både varmt och kallt!
 
 
 Mitt hår är väldigt guldigt i sig självt och därför la vi kalla slingor som kan blandas upp med min egna varma färg.
Ingen nyansering gjord utan vi provar så här tills vidare!
 
 
 
 
 
Jag är så trött på min grå utväxt som hela tiden kommer och så blir det även nu framöver men ska försöka göra slingor så att det blandas upp lite mer.
 
 
 
Klippningen är toppen dock kommer jag inte alltid att vara så här noggrant utfönad och plattad.... Jag har väldigt självlockigt hår så det kommer att synas från och till....
 
Vill hålla håret i bra kondition när jag klippt så pass mycket så plattång ibland, lockar ibland!
 
 
 
 
Som jag skrivit förr så har jag inga som helst problem med förändringar av mitt hår och det känns lika nu. Jag liksom bara tänker ahh snyggt, nu ser jag ut såhär! Inget mer med det ...
 
 
 
 
Nu ska jag laga en spenatsoppa och sedan blir det jobb för min del!
 
 
//PIllan (Blondie)


Supersnyggt, måste boka tid jag med:) kramar

Svar: Tack❤️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se