Bästa hittils

 
 
 
 
Precis hemkommen från ännu en onsdag i stallet, frusen är bara förnamnet!
 
 
 
Ja jisses nu har vintern kommit tillbaka med råge, det snöar från alla håll samtidigt.... Samma visa varje år och visst det ska väl vara snö i dessa delar av landet minst en månad till.
Men ändå :/
 
 
Nåväl stallet var det och idag var det dags att byta häst och spänningen var stor vem som skulle bli den utvalda. Jag sa till Nikki att om det blir Salmiak (som han heter) så tänk bara att det här kanske blir toppen, du vet ju inte innan. Hon har nämligen en förmåga att måla upp det värsta innan hon ens provat...
Nu blev det just denna Salmiak och det gick jättebra!! Har aldrig sett henne rida bättre faktiskt och hon var även väldigt nöjd själv, bra för självförtroendet.
Hon är precis som jag var lite osäker och "fjantig" om jag kan uttrycka mej så?!
 
Nu är det bara att hålla tummen att utvecklingen fortsätter uppåt
 
 
Annars har jag varit både hos läkare och sjukgymnast och fått tummen upp för röntgen.
Det känns SÅ skönt att det äntligen ska bli gjort!!
Nu har jag inte fått någon tid ännu men det är i alla fall på G. Ska även äta inflammationshämmande under två veckor så får vi se även hur det utvecklar sig!
 
 
 
 
Bra onsdag helt enkelt
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se