F som i Fredag!

 
 
 
 
 
 
 
Klockan har passerat 12 och halva arbetsdagen är gjord för de flesta....inte för mej,
jag börjar 14.30!
 
 
Just fredagar är det lite segt att kliva in på jobbet då de flesta är på väg hem och laddar för fredagsmys... Men jag har haft en sådan skön morgon/förmiddag med spinning, trx, själv-vård med ansiktsmask, fotfix och god lunch.
Såklart har jag även hunnit med lite hemmafix med tvätt, städ av toaletter etc
 
Så nu är jag redo för jobbhelg!
 
 
 
Laddar dessutom för vinklubb i morgon kväll, längtar så mycket! tar med kameran så ni får hänga med :)
 
 
Ha en finfin fredag
 
//PIllan


Hejsan! =)
Jag försöker hitta en mailadress till dig, men finner ingen, så jag försöker här.
Vi skulle gärna vilja samarbeta med dig, så skulle det vara intressant får du gärna höra av dig till mig.

Ha en fin fredag och en trevlig helg.
Med vänlig hälsning
Lina Nilsson
Administratör





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se