Jobbtåget rullar

 
 
 
 
Torsdag och jag har klivit på jobbtåget, tutar och kör hela helgen!
 
 
 
Ute tinar snön i en rasande fart då det blåser hårda vindar och solen ligger på. Skönt att snön försvinner men SÅ slaskigt..... Nikkis kläder går typ att vrida ur då man hämtar henne från skolan. Galonkläder vägrar hon att ta på.... "det är för småbarn" Jaja va blöt då!
 
 
Jag har haft en bra vecka gällande träning (so far) dubbla pass varje dag vilket känns toppen. Kroppen känns peppad och stark, ja om man bortser från mitt onda ben då, men det har jag liksom vant mej med. Har i alla fall fått en tid för röntgen, gick ju rätt så snabbt måste jag säga!
12 april ska jag dit och det blir skönt att kanske få nåt svar
 
 
Pratade med Filippa och hon kommer hem på måndag och hälsar på, jippi! Har inte träffat henne sedan i januari.
Hon ville så gärna gå på massage så jag ska försöka fixa en tid åt henne. Kanske bokar en till mej med, det är ju så skönt :)
 
 
 
Nu blir det matlagning här, spegetti och färssås med veggiefärsen jag tipsade om förra veckan!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se