Lördag morgon

 
 
 
God morgon
 
Denna lördag serveras det inte äggröra och bacon som ovan utan här hemma blir det vanlig "hemmafrukost" ...dock lite lyxigare eftersom det är helg! Men nästa lördag vankas det hotellfrukost minsann, can´t wait. Jag älskar att sitta länge och äta när jag är på hotell och mitt sällskap i form av Nikki lovar att hon ska göra mej sällskap :)
 
 
Mini fick ju i julklapp att åka och se finalen av Mello så detta är vad vi ska göra nästa helg, kommer bli toppen!
 
Jag var alltid på finalerna förr om åren när dem gick av stapeln i Globen men har aldrig varit på Friends. Har heller aldrig besökt Mall of Scandinavia så därför bokade vi in oss på Quality Friends så vi kan hänga där ute hela heelgen. Det blir shopping, äta god mat och mysa på rummet!
 
Men som sagt denna helg är vi bara på hemmaplan och jag ska iväg och jobba i eftermiddag!
 
 
Ikväll ser vi såklart Andra chansen och sedan har vi ett komplett startfält inför kommande helg
 
Ha en riktigt bra lördag
 
//PIllan


Guuud, så kul att se mellofinal :D Hejar ni på någon?

Svar: Ja jätteroligt! Tror nog jag har tre favoriter, Wictoria, John L och Bishara😃👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se