När socker är toppen!

 
 
 
 
Jag har ledig tisdag och har haft en skön morgon tillsammans med Filippa som är hemma! Så mysigt! Vi var dock tvugna att gråta en skvätt till frukosten då vi såg dokumentären om Josefin Nilsson.....
Älska mej för den jag är
 
 
 
Redan innan den här helgens alla inlägg på Instagram om just detta ämne hade jag läst att dokumentären skulle komma och att jag gärna ville se den.
Det var liksom innan jag riktigt visste vilken effekt den skulle komma att få! Nu väntade jag att se den tills idag så jag kunde se den tillsammans med Fillan.
Hon har ju inte någon bakgrund och kände varken till Josefin eller Ramberg som det ju kom att falla enormt fokus på! MED ALL RÄTT, vilket ärkesvin....
 
 
Usch så fruktansvärt, ni måste se den. All vacker musik och i efterhand när man känner till allt SÅ träffande texter till Josefins låtar.... Man känner ilska och man känner en enorm sorg. Filippa var även hon väldigt upprörd och ville googla massor på ämnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi lämnar raskt vidriga kvinnomisshandlare och kastar oss över ett av mina bästa må-bra-tips istället, som innehåller SOCKER!?
 
Hur kan nu detta vara måbra?
 
 
 
 
Jo nu blandar ni samman kokosolja och socker till en röra, tar med den in i duschen nästa gång. Där duschar ni av kroppen och sedan använder ni denna helt naturliga peeling över hela kroppen! Sedan tvättar ni av er och torkar huden torr och upplever en otroligt och skön mjuk hud!!
 
Bästa bästa skulle jag vilja påstå!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två små ingredienser som inte kostar skjortan men som gör underverk!
 
Vassegod :)
 
 
 
 
Nu ska jag ta en prommenad och plugga in en podd i öronen!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se