Nya tag i morgon

 
 
Hur vackra?! Absolut magiska precis innan dom tappar bladen
 
 
 
 
 
 
 
Hej torsdag
 
 
Idag händer inget speciellt faktiskt. Jobb förmiddag och sedan ska jag springa runt och plocka/städa inför helgen.
Brukar ofta vara orimligt trött när jag kommer hem från jobbet, passar ofta på att vila en stund.
MEN idag har jag bestämt att direkt sätta igång med städ. Hålla energin uppe helt enkelt.
 
Middag blir vegetarisk chili con carne med mycket sallad och ett gott bröd, länge sedan så det blir smask!
 
Kvällen ska ägnas åt dubbla träningspass och sedan dejt med familjen Wahlgren, så bra!
 
 
I morgon ska jag bjuda er på ett supertips, kika in då vettja!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se