Onsdag och stallet

 
 
 
 
 
 
Japp varje onsdag är det som sagt stallet som gäller. Eftersom vi ska vara där redan 15.30 så är det allt lite jäktigt dessa dagar....
Det brukar bli nåt mellanting av mellis och middag, typ soppa och varma mackor eller liknande innan.
 
 
Ridningen går helt OK och dom tragglar på med teknik hur dom ska sitta och "manövrera" hästarna på bästa sätt. Trava över bommar, lära sig att hitta nya platser så dom inte kommer för nära varandra osv.
 
 
Inne i stallet är dock Nikki fortfarande lite rädd och därför är det mest jag som får fixa i ordning hästen. Ja jag tycker det går bättre och bättre men jag har STOR respekt och har alltid med mej mutor i form av fickorna fulla med morötter ;)
 
 
 
 
 
Idag har Filippa åkt tillbaka till Vemdalen så nu är vi lilla familjen igen.... Kul i alla fall att ha henne på besök och om två veckor åker jag upp själv till henne för en helg med skidåkning! Ska bli skoj
 
 
 
I morgon bitti har jag tid hos frissan och det ska bort en rejäl bit nu plus att det ska färgas! Är så less på mitt hår nu så det känns som rakmaskin är enda alternativet... men kika in i morgon får ni se vad det bidde!!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se