Plåtmat

 
 
 
 
 
Swisch så var det måndag igen då!
 
 
Eftersom jag har jobbat i helgen så blir det ännu mer snurrigt med dagarna....
Nikki och resten av alla norrlands-barn har sportlov denna veckan men då både jag och A jobbar så är hon på fritids. Lite synd om henne för jag tror inte det är några av hennes vänner där så det kanske blir mormor som får ha hand om henne kommande dagar?!
 
 
Nåväl som jag skrev i tidigare inlägg så älskar jag att laga plåt-mat, alltså bara släng på massa gott på en ugnsplåt och efter en stund tar du ut en nästan komplett måltid!
Bara att komplettera med någon kall röra och en sallad
 
 
 
Här är det lax med både sötpotatis och vanliga potäter!
 
Ringla över olja och flingsalt och laxen kryddas med citronpeppar, yummie
 
 
 
 
 
 
Och hur gott är det inte om du får lax över att ta på en hårdmacka, kall med en klick majonäs!!
 
 
 
 
Idag ska jag i alla fall till sjukgymnasten. Jag känner henne och hon kännder till mej och hur jag tränar och så. Det känns skönt att få träffa någon som är på samma plan gällande träning osv. Hoppas hon förstår mej och mitt problem!
 
 
 
 
Ha det gott
 
//PIllan


Älskar mat man bara kan sätta in i ugnen och låta vara, eller mat man kan låta puttra på på spisen utan att man behöver vara i köket konstant.

Svar: Ja, jag med👍🏼😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se