Sportlov och sleepover

 
 
 
 
God morgon onsdag
 
Här har vi en gnistrande vacker MEN kall morgon... termometern sjöng med hög hastighet i går kväll och vid läggdags var det -22!
Brr men hellre det då solen skiner så fint idag. I morgon och på fredag utlovas rejält med snö igen så det blev väl som förväntat, vintern återkom!
 
 
 
Nikki har Ellie på sleepover här så det var två nyvakna tjejer som jag nyss serverade frukost.
Gröt och smoothie för att stå sig ett tag. De ska nämligen ut och rasta käpphästarna om en stund och i eftermiddag väntar det levande hästarna igen
 
 
 
 
 
 
 
Grahamsgryn med chiafrön toppad med hjortonsylt, mumma om du frågar mej
 
 
 
 
Skål kompis!
 
 
 
Igår kväll såg vi premiären av Vinnarskallar på tv4, såg ni? Alltså jag är så imponerad av dessa människor, vilken livsenergi och kämpaglöd.
Där har ni människor som förstår och värderar livet! Fast dom är funktionshindrade så är dom superstarka och med en vilja av stål. Tjejerna hade en hel del funderingar över deltagarna, hur det blivit så med dem osv
Bra program och bra att lyfta dessa personer och deras prestationer tycker jag!
 
 
 
 
Nu ska jag tvätta och börja packa lite inför helgens trip till Stockholm
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se