Efter drygt ett år så är den här.....

 
 
 
 
Hej på er
 
 
Ja i över ett år har jag lyckats zick-zacka mellan baciller av olika sorter och klarat mej tills i lördags....
Nu är den definitivt här, förkylning med alla symptom! Jag hostar, snorar, ont i halsen, nyser blir trött av minsta ansträngning! Trist de luxe men den här veckan blir en ren vilo-vecka. Jag sover så fort jag kan och anstränger mej så lite som möjligt!
 
 
Det något ovanliga med mej och förkylning är att jag blir superhungrig, Hela tiden?! Annars brukar ju aptiten försvinna med förkylningar men så är det inte för mej... Jag skulle kunna äta en hel ko känns det som?
 
Så nu är jag ledig på förmiddagen och stoppar i mej allt som kommer i min väg....
 
Fingers crossed att jag får snabb tillfriskning eftersom på lördag startar min semester!
 
 
//PIllan


Krya på dig! Ta extra C-vitaminer :-)

Svar: Tack! Det ska jag👍🏼😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se