Ett skepp kommer lastat

 
 
 
Hej härliga fredag
 
 
 
Precis som förra fredagen kunde jag sticka på spinning och trx tidigt i morse för precis som veckan jobbar jag eftermiddag. Då hade jag fyra lediga dagar att se fram emot efter avslutat jobb men idag är det jobbhelg istället....
Nåja jag får i alla fall ha med mej Filippa som elev i morgon vilket blir kul som omväxling!
 
 
 
Jättelänge sedan jag åt pannkakor i någon form så här blev det ett lass proteinpannkakor "american style" med jordgubbar och lönnsirap. Dör va gott!
Älskar lönnsirap och just denna som jag vet att jag tipsat om förut från Walden farms helt sockerfri är toppen!
 
Finns att beställa på nätet lite varstanns men jag köpte denna här KLICK
 
 
 
 
 
Har fått nya restriktioner gällande min rygg/ben och det är att jag inte får träna typ vanliga sit ups eller på något sätt Cruncha ihop magen. Så ganska många magövningar försvinner from nu! Ja typ pik med boll, grodhopp i trx etc.
Jag får göra ex statisk vagga, dead bugs och plankor
 
Blir att tänka om helt enkelt, jag gör allt för att minska smärtan!
 
 
Nu önskar jag dej en fin fredag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se