Firar in semestern!

 
 
 
 
 
Ja det är ju helt galet men nu har jag gått på sommarsemester!!
 
 
 
Som jag skrivit tidigare så har vi ju semester i perioder juni, juli och augusti och det bara rullar på årsvis, så nästa år har jag juli.... Ett rent straff kan man tycka att ha semseter redan nu men men så är det och bara att göra det bästa av situationen!
 
Verkar som värmen så sakteliga är på G så fingers crossed att det verkligen blir så för om juni är relativt varm så är det ju tveklöst den allra vackraste perioden.
Ljuset jag säger bara ljuset! men då får det inte vara som idag med spöregn och kallt....
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har firat in min semester med folie-paket på torsk, potatis, dill, tomater, fetaost, dill och aioli.
 
Mums alltså, fick till torsken till perfektion ....den bara föll isär då man petade på den!!
 
 
 
 
 
Självklart ett glas iskall Sauvignon Blanc till detta!
Catch & Release smakade ljuvligt till denna fiskrätt.
 
 
 
 
Nu har Ellie kommit hit till Nikki för en sleepover och tjejerna är så taggade inför morgondagen! dagen D som i Dolly Style :)
Jag lovar att uppdatera via insta och så småningom bloggen hur våran konstert blev!
 
 
 
 
Trevlig fredag, nu blir det finalen på Let´s Dance här
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se