Full pott!

 
 
 
 
Jippi!!!
 
I helgen var det dragning på jobbets vinlotteri och ÄNTLIGEN kom mitt nummer! Säkert två år sedan jag hade turen på min sida
Passar perfekt med ett vin-lager ( 10 flaskor) nu när det inte är allt för långt kvar till semestern. Jag har juni i år så fatta det är bara några veckor bort?!
Känns inte så upplyftande med vädret just nu men jag brukar ha tur med semester-vädret så fingers crossed!
 
Idag börjar Filippa jobba.... på mitt jobb!!
Kul som sjutton att hon ska in och vikariera hos mej liksom. Hon kommer att gå utbildning kommande månad och ja det är en hel del att lära så hon var lite nervös i morse. Men alla nya uppgifter tar ju tid att lära och i detta fall många nya termer och kanske konstigt "språk" som används inom järnvägen!
Men jag tror hon kommer fixa del galant!
 
 
Ha det gott
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se