Jobbar fram det kalla

 
 
 
 
 
Hallå på er
 
Jag har en alldeles ledig tisdag vilket känns riktigt skönt!
 
Startade morgonen med yoga och sedan fick jag slå mej ner i frisörstolen ett par timmar. Så himla härligt det är
 
 
Jag har ju berättat om mitt guldiga hår vilket i och för sig kan vara snyggt men inte då man till detta blivit gråhårig!!? Då blir det liksom att det nästan skär sig, det guldiga och det grå...
Därför försöker vi jobbamer åt det kalla och blonda nyanserna i just olika skiftningar.
Mitt guldiga finns kvar men jag tror det blir bättre att utväxter lättare får "smälta in" om jag försöker gå mot beige/kall.
 
 
 
 
 
Det där med att fota sig själv är inte det lättaste och speciellt inte då man som jag är självkritisk och ryser över rynkor och skavanker! Men men that´s life och jag vill ju självklart dela med mej av mej själv också här i bloggen!
 
 
 
 
Nu har jag lagat en stor gryta med köttfärs-sås och ska strax börja steka kyckling så jag har preppat för middag, lunch och ännu en middag!
Bra där PIllan :)
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se