Längtar efter detta!

 
 
 
 
2 maj och jag Längtar så efter detta nu! Träning utomhus i linne och solen som värmer.... Idag har det snöat mest hela dagen, buhuu vilket tråk...
Denna bild är från mitten av maj i fjol. Vattnet hade stigit jättemycket (syns runt träden på bilden) de två veckor vi var i Spanien och värmen hade nått Sverige med besked!
Sån fantastisk maj vi fick och jag håller tummen hårt att det blir likadant i år men det ser mörkt ut just nu
 
 
 
Jag får hålla mej inomhus med träningen så länge. Var i gymmet i går kväll, körde överkropp och bål-träning.
Har väldigt svårt att köra med några vikter för benen - dels för att många benövningar gör ont i ryggen och dels för att jag inte riktigt vet vad jag "får" göra eller vad som eventuellt gör min rygg sämre....
Jo jag fattar att jag inte kan köra tunga marklyft etc men jag skulle verkligen vilja komma iväg på magnet-röntgen och sedan få ett ordentligt utlåtande om hur man går vidare!
 
 
Hoppas ni har det bra
 
//PIllan


Snygga träningskläder!

Svar: Tack🙌🏼
Pernilla/Pillan

Hejsan Pernilla

Trevlig blogg och kul att se någon med så aktivt liv

Är lite intresserad av ett möjligt samarbete, så skriv gärna tillbaka när du har tid. Hittar inte din epost på sidan :(

Mvh // Teriff





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se