Påfyllt med fransar och lite självömkan

 
 
 
 
 
Kristi flygare är snart över och en ledig dag till ända!
Skönt med ett litet brejk och för Nikki och kanske flera av er så är det dessutom klämdag i morgon, härligt!
Jag jobbar i morgon förmiddag MEN trumvirvel....sedan går jag på semester!
 
 
 
Vi har i alla fall fått lite gjort här ute på gården under dagen. Satt upp staket så det är fixat, plus nya stolar till altanen! Äntligen, nu fattas bara ett bord.
Mina föräldrar var på ikea men bordet vi har bestämt oss för var för stort och kräver släpvagn.... så det får bli en annan dag.
 
 
 
Min kväll har ägnats åt att ligga raklång på en skön bädd och bli ompysslad, nya fransar har kommit på plats.
Man får ju fylla på lite då och då eftersom de lossnar eftersom.
Men har jag inte den bästa frans-stylisten som ställer upp på en röd dag liksom. Plus att jag är så så nöjd med resultatet. Perfekt naturliga så man inte hajjar till och ser direkt att det är lösfransar utan ett enligt mitt tycke väldigt naturligt resultat!
 
 
 
 
 
Lite fixat utseende utan att bli over th etop!
 
 
 
 
Nu till min hälsostatus....
Förkylningen känns i alla fall bättre så jag gav mej ut på en prommenad i morse MEN benet gjorde så satans ont så jag grät en skvätt när jag kom hem.....
 
Inser mer och mer att jag förmodligen kommer att få leva med den smärtan...kanske för alltid!? Känns extremt ledsamt och en smula orättvist då jag ju verkligen gör allt för att kroppen ska hålla och få vara frisk...
Nåja jag försöker göra det bästa av situationen och träna på det jag kan och försöka anpassa mej efter det här "nya livet"
 
 
 
 
Ta hand om er
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se