Pastell-naglar

 
 
 
God morgon fredag
 
 
 
Startade dagen på mitt allra bästa sätt genom spinning, trx och gemensam frukost! Älskar sådana fredagar. Man kommer igång och känner sig tillfreds resten av dagen
 
Sedan hängde Filippa med mig till Jiges (som jag gick visning för i helgen) så jag fick lite smakråd till sommargarderoben :)
Mycket fint hem i kassen!
 
 
Annars tänkte jag att ni ska få ta en titt på just Filippa och hennes nya naglar idag. Hon var till Emelie igår och det blev naglar i ljus pastell. Väldigt svårt att återge i foto och särskilt då vi alltid ska knäppa kort "i farten"..... 
 
Naglarrna är i alla fall i ljus ljus pastell, blå, turkos, rosa och lila. Kolla in Emelies Instagram för mer inspo, så duktig! @eamh.beauty KLICK
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kul med snygga naglar! Jag målar alltid mina egna och försöker vårda dem men just nu har jag en dålig period, då dom är sköra och inte alls bra.....
Har dock startat med något som förhoppningsvis ska göra dem bättre och detta ska jag tipsa er om i kommande inlägg!
 
 
 
 
Trevlig fredag
 
//PIllan


Du kunde använda mig som bärhjälp med kassarna, så du slapp riskera att bryta en nagel...! ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se