Summer vibes

 
 
 
 
 
Ja hörrni ute går det minsann ganska trögt med sommar feelingen men va tusan man måste ju bröja preppa. Lite snyggt att klä sig i varmare dagar än denna.
 
 
 
Jag älskar jeans-shorts och just därför klickade jag hem ett par nya.
Till dem vill jag gärna ha en vit skir blus för rätta känslan. Nåt smycke är snyggt till och gärna halsband i flera rader!
På fötterna alltid ett par vita tygskor!
 
 
 
Allt detta kommer från HM
 
 
 
 
 
Vita tygskor är en riktig förbrukningsvara för mej om somrarna.
Minst ett par nya varje år för jag sliter verkligen ut dem!
 
 
 
 
 
 
Doftar yummie gör jag också då jag sprayar mej med Escadas Sorbetto Rosso! Luktar härligt av vattenmelon.
Älskar Escadas sådana sommardofter
Det enda trista är att dem doftar lite "kort", man får verkligen dränka in sig .....
 
 
Vad gillar ni för stil om somrarna? Har ni nåt plagg som används ofta?
 
 
 
 
Det var dagens inspo från mej, nu ska jag kura ner mej i soffan
 
Trevlig kväll
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se