Toppentorsdag

 
 
 
 
Sorry att jag inte kikade in här igår med något inlägg men jag tycker dagarna bara rusar fram!?
 
 
 
Idag har jag haft med mej Filippa som elev på jobbet, vilket gick bra. Inga störningar i trafiken så det blev en relativt lugn förmiddag.
Väl hemma har jag hunnit med att klippa gräs, rensa rabatterna och njutit av en middag med hela familjen till bords!
 
 
Sedan drog jag och Filippa iväg och tränade medans Nikki åkte med kompis till stallet.
Vi kände oss dock inte riktigt klara med träning då vi kom hem utan slängde oss upp på varsin cykel och tog en tur i det underbara vädret!
 
jag säger bara Äntligen kom värmen och solen och SÅ härligt! Vill aldrig gå in....
 
 
 
 
 
 
 
Men nu har jag i alla fall duschat och ska försöka hålla mej uppe och vaken för att se hur det går för John Lundvik i semifnalen!
Om det är lika dåligt startfält som i tisdags borde det bli plättlätt!!
 
 
 
 
I morgon är det fredag vänner :)
 
 
//PIllan


Vilka vackra blommor och ljus!!

Svar: Ja visst är blommorna fina👍🏼
Pernilla/Pillan

Vilka underbart fina blommor, gillar färgerna!

Svar: Håller med!!
Pernilla/Pillan

Vilka härliga färger i buketten. Framförallt tistlarna är ju häftiga blommor alltså :D

Svar: Ja visst är dom🙌🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se