Äntligen kan vi börja längta på riktigt!

 
 
 
 
 
Nu är Allhelgona och Halloween över och då kan man genast börja fokusera på advent och jul, jippi!
Jo man måste förgylla trista november med nåt lite "glittrigt och härligt" så det är lika bra att starta så smått :)
 
 
 
Inte bara jag som är peppad utan Nikki bara går och längtar varje dag att vi ska börja julpynta.... men det där med pyntet får vänta några veckor till, men att starta med inspiration så som tidningar och smaka på julen tycker jag är OK redan nu!
 
Amelias julnummer och Barebells Xmas Fudge är tex sådant som jag redan nu ägmar mej åt!
 
 
 
Massor med härlig inspo med recept och inredning och godsaken smakar lite som Dumlekola men med lite julig touch.
Jag äter dock inte sådana speciellt ofta men någon gång ibland har jag en i väska för att fylla på depåerna. Den innehåller ju inte något socker men 20 gram protein.
Tycker alltid man ska välja rena livsmedel tex frukt eller en grönsak som mellis MEN ibland kanske suget är stort och då kan ändå en sockerfri bar vara lite bättre än "vanligt" godis!
 
 
 
 
 
 
I dag åker jag till Stockholm för kurs i några dagar.....
Hmmm det kommer nog bli mycket stillasittande och mycket mat är jag rädd.... Brukar lätt kunna bli det på sådana utbildningar! Vi ska i alla fall hålla till på en liten herrgård så det ska bli lite mysigt med förhoppningsvis sköna sängar och härlig frukost!
 
 
 
 
Ha det så bra 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se