Dubbelhelgens firande

 
 
 
 
Vilken härlig dubbelhelg!
 
 
Vi har precis vinkat av släktingar som bott över , så mysigt att ha dem här på besök. Vi startade deras besök med massa gott plock och bubbel. Länge sedan vi träffades och en del att catch up.
 
Sedan svidade vi om till lite festilgare kläder och begav oss till mina föräldrar. Pappa har ju fyllt 70 år i veckan men då var dom på Madeira men nu skulle han såklart firas!
 
Massor med god mat bjöds vi, fläskfilé, kyckling, rostbiff oilka såser, potatisgratäng sallad och frukter. Innan detta mera bubbel och snittar
 
 
Sedan en helt fantastisk tårta som ni kan se på bilden nedan, Alltså hur fin!?
 
Min pappa har ju jobbat som brandman ända fram till i våras och på tårtan tronade såklart en brandbil där brandslangen formade hans namn.
God var den också med massor med fräscha hallon!!
 
 
 
 
 
Så vacker och samma tjej som gjorde Tildas fina tårta för några veckor sedan som jag visade då.
 
 
 
 
70 år men som en ungdom, det är min pappa det!
 
 
 
 
Vackra blommor fanns det gott om hemma hos mina föräldrar.
 
 
 
 
 
 
 
Här blev vi sittandes i flera timmar med gott vin och samtalsämnen som aldrig sinade... perfekt kväll och vi stupade i säng vid midnatt!
 
 
 
I morse dukade jag fram en riktigt rejäl frukost och vi fick ett par timmars sittning igen innan våra gäster åkte vidare mot Stockholm
 
Jag har tagit en härligt solig prommenad och nu ska jag rensa bort alla lämningar sedan halloween och ladda för en ny vecka igen!
 
 
//PIllan


Låter som en super mysig helg. Visst är det härligt med pappor som är som ungdomar!

Svar: Ja! Känner tacksamhet att mina föräldrar är pigga och aktiva🙌🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se