Något nytt, något gammalt

 
 
 
Äntligen fredag, så peppad!!!
 
 
 
Jag har varit bortrest på utbildningar även den här veckan men nu är jag hemma.
Fick  starta dagen med ett riktigt svettigt spinning-pass. Det var ett rent intervallpass och jag kände mej så taggad och fräsch i kroppen så jag gav nästan allt!
Kom nog upp i runt 95-97 % av max där på några ställen.... blodsmak i munnen och svett i hela ögonen underbart om du frågar mej ;)
 
Inte så ofta jag tar ut mej riktigt så mycket därför älskar jag det extra då jag verkligen pressar mej!
 
 
 
Annars ska jag bara försöka göra mej lite extra fredagspiffig innan jobbet idag. För direkt då jag slutar ska jag, Filippa och min mamma på bubbel-provning. Ska bli så mysigt att göra något sådant tillsamman!!
 
Häng lite på Instagram framåt kvällen så hoppas jag kunna leverera er lite godbitar!
 
 
 
 
 
Sprang in på HM igår och fick med mej en ny klänning
Billig "trasa" för 300 pix men jag tycker den ser exklusive ut, så tummen upp
 
Ännu bättre var att jag hittade igen ett par riktigt gamla stövlar (måste ha köpt dem i början av 2000-talet) i precis rätt modell med nedhasat skaft! Filippa lånade dem till och med då var på weekend-resa för någon vecka sedan ;)
 
Ja dom är ju riktigt snygga och passa perfekt till klänningen
 
 
 
 
 
 
Jag är ju en mästare på att rensa bland mina saker och kläder men vissa grejjer får hänga kvar och detta var ju ett perfekt val som "save" 
 
 
Ha nu en riktigt finfin fredag
 
//PIllan


Supersnygg klänning,och stövlarna var ju pricken över i.

Svar: Tackar 👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se