Snoriga tjejer och ledig tisdag

 
 
 
 
 
 
Det är nåt knas med min dator...den är seg som en gammal get och problem med bilder etc! Filippa skäller på mej och menar att man kan inte räkna med att en dator som är typ 8 år ska funka!
VA?! Det tycker jag att den ska ;)
 
Nåväl ni får hålla till godo med en mobilbild idag, motivet är ju gulligt iaf!
 
 
 
 
Både Nikki och Filippa är lite halv-krassliga just nu, nyser, hostar och snorar.... Men båda är på benen men som sagt lite förkylda. Det hör väl till i detta grå-väder?!
Inte många soltimmar levererade den här hösten alls. Jag försöker proppa i dem D-vitamin osv men bacillerna är starka...
 
Peppar peppar, ta i trä så känner jag mej pigg och rask
Jag är ledig men uppe i ottan och har hunnit städa toaletterna.
Ni vet allt från avlopp till lådor som rensats från gammalt smink, gjort rent alla borstar, torkat överallt. När jag ändå hade farten uppe så gick jag igång på lådorna i garderoben. Slängde massor med gamla trosor och BH:ar plus strumpor. Skafferiet är också utrensat och torkat så nu känner jag en skön tillfredsställelse!
 
Ska fortsätta att fixa här ute med små granar och belysning, gäller att passa på när man är på G!
 
 
//PIllan


Oj, vad effektiv du varit! Härligt när det är gjort.

Svar: Ja skönt 👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se