Åker bort igen

 
 
 
God morgon på er
 
 
Nu börjar jag bli riktigt "mättad" på resor....men idag ska jag packa väskan för en kort tripp igen! Ska med jobbet på konferens till Storhogna, dock bara en natt. Sedan ska jag njuta av hemmaliv några veckor i alla fall.
 
 
Fy det är väskor och kläder överallt och jag hinner inte ta rätt på detta i takten som nytt ska packas... Jag som gillar ordning och reda lider verkligen just nu!
Men i morse struntade jag i detta och stack iväg till gymmet. halleluja vad skönt att få svettas och bara fokusera på att lyfta tungt igen. Känner mej redan lite lättare i sinnet och ska strax slänga mej i duschen och sedan ta fram riktigt varma kläder. Det snöar nämligen uppe i Vemdals-fjällen!
 
Lite tidigt kan jag tycka men då vi ska vara utomhus en del i morgon så är det bara att rätta in sig i "vinter-ledet"
 
 
Ha en bra tisdag
 
//PIllan


Förstår att det kan vara skönt att vara hemma och köra på sina rutiner :)

Svar: Absolut!
Kul borta men hemma finns lugnet och rutinerna!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se