Första snön, tid för brasa och mustigt vin

 
 
 
Hej sköna söndag
 
 
 
Jag har faktiskt jobbat förmiddag idag och i morse då jag kom ut så var det vitt på marken. Där kom den, första snön. Lite roligt för A kommer hem från Spanien idag så lite "rätt åt han" från härlig sommarvärme hem till snöblask...Welcome home honey ;)
 
Gissar att det smälter bort ganska snart då de värntas varmare väder!
 
 
Men det bästa just nu är att börja elda i kakelugnarna, lovely! Älskar värmen den sprider och knastret från elden är oslagbar.
Så glad över dessa ugnar.
 
 
 
 
Här är min favoritpizza
 
Köper färdig pizzabotten, brer creme fraiche och pesto ovanpå och strör över riven ost. In i ugnen och sedan massor med ruccola, parmaskinka och lite mer Creme Fraiche!!
 
Alltså så gott
 
 
 
 
Gärna med en Zinfandel till 
Åh den här är så himla mustig och rund och god
 
Epicuro nr 2326 - Mycket fruktig doft med fatkaraktär, inslag av björnbär, plommon, mynta, sötlakrits och vanilj
 
 
 
 
Ikväll tittar vi på premiären av Solsidan!
 
//PIllan


Jag har aldrig provat cremefraiche på pizza, lät jättegott!

Svar: Ja det är så gott😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se