Halloween 2019

 
 
 
Firar ni? Det gjorde vi igår....!
 
 
Större delen av nedervåningen förvandlades till ett riktigt spooky house och det kom gäster ena hemskare än den andra!
Nikki hade alltså sitt efterlängtade spökkalas och ett gäng kompisar över på middag. Vi bjöd på chicken nuggets som var utformade som spöken och fladdermöss , potatisar som såg ut som pumpor plus pastasallad i svart och orange.
 
Plus massor med läskigt godis såklart!
 
Idag är ju "rätta" Halloween och Nikki ska gå bus eller godis med vänner. Detta blir också premiär för Nikki så hon är peppad!
 
Själv ska jag jobba kväll så jag får väl busa med kollegorna....
 
 
 
 
Jag drog på mej en häx-hatt, det fick räcka för min del.....
 
 
 
 
 
 
Matsalen var pyntad och spootify levererade riktigt kuslig musik och olika spökljud...
Det var livat där runt bordet och det skreks som knivet satt i dem ibland.... Jag hade också fixat med mystery box alltså dom fick stoppa ner händerna och känna på läskiga grejjer!
Uppskattat!
 
Sedan hade dom mörker-kurragömma med ficklampor ute på gården och allt avslutades med disco
 
 
 
 
 
 
 
Hemska zombie-ungen!
 
 
 
Idag satt jag uppkopplad vid datorn och beredd vid 09.00 eftersom biljetterna till Melodifestivalen släpptes. Nikki ville absolut göra om detta eftersom hon tyckte det var toppen i våras.
 
Vi fick tag på riktigt bra platser till finalen på rad 26 så nu har vi nåt skoj att se fram emot
 
 
Happy Halloween på er
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se