Höstens fångst

 
 
 
 
 
 Söndag 
Visst fick jag en skön eftermiddag och kväll igår. Tog en nap under eftermiddagen så jag kunde sitta och umgås med A i soffan utan att 
hamna i total koma ;)
Dessutom tog jag sovmorgon idag så nu får jag anses som utvilad! Tog med Nikki till gymmet och skakade liv i musklerna, gud så härligt, nu klarar jag en stillasittande eftermiddag på jobbet.
 
 
 
 
I veckan som gick så var jag och mannekängade för en lokal kläd-butik. Så mycket höstfint som kommit hem och jag passade på att fånga lite
nytt till min höstgarderob.
Härligt brända toner blandat med rutor, snuggt som tusan.
Har verkligen brist på byxor så ett par rutiga snygga tights, ett par svarta byxor med guldknappar plus ett par nya jeans fick det bli.
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni sett vilken snygg tröja!? Ny fin halsduk haffade jag också för att lysa upp min begie kappa.
 
 
 
 
 
 
Sådan här bränd höstig färg har jag inte haft på länge.... men den här oversize- blusen och silkiga linnet föll mej verkligen i smaken!
 
 
 
 
 
 
Ja här ser ni två av byxorna. Kommer väl kanske nåt foto med kläderna på för det är ju lite roligare att se dom så!
För er som bor i min närhet så är det bara att bege sig till Jiges för att shoppa ;)
 
 
 
Ha en skön söndag
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se