Med Filippa i gymmet

 
 
 
 
 
 Igår kväll fick jag sällskap på träningspasset vilket alltid uppsakttas! Gillar att träna med någon som kan peppa och det gör Filippa.
 
 
 
Nu tycker hon själv att hon är väldigt "klen" då hon jämnför sig med hur tränad hon var under tävlingstiden.... och ja visst var hon mycket starkare då. Men det är bara att börja om igen, för hon vet ju att hon kan vara där bara hon kämpar!
 
Vi körde inne i boxen igår. Satte ihop ett gäng övningar som vi gick runt på i en cirkel. Jobbade 40 sek och vilade 15
 
Svetten lackade och idag har jag lite go träningsvärk i rumpan!
 
Bra att ha några övningar med som får upp flåset, vi valde ball slam och wall ball vilka båda är kanon för hjärtverksanheten!
 
 
 
 
 
 
Biceps vill man ju alltid pumpa *blink* eller hur ;)
Annars vet ni att jag väljer axlar alla dagar i veckan och dom fick sin beskärda del även igår i form av militärpressar, trusters och pik i trx som tar riktigt mycket på axlarna
 
 
Ok nu ska jag få i mej lite lunch innan jobbet
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se