Nu kör vi igen

 
 
 
 
 
Yes i går tisdag kväll var det start för mina klasser igen och som vanligt på tisdagar - aerobics! Klassiska mooves och svettfest utlovas 
 
 
 
Har ju medvetet skjutit upp min termin-start för att få någon klarthet i hur ryggen mår plus att jag var på resande fot större delen av september... men nu är jag alltså igång igen.
Många deltagare på "premiär-passet" vilket ju var superskoj och skönt att få dansa loss igen.
 
 
Tyvärr vaknade jag inatt och kände hur migränen knackade på...alltså jag blir galen av denna huvudvärk snart. Ofta är det (tråkigt nog)  att det utlöses av hård fysisk ansträngning och efter en aerobics-klass är jag verkligen dränerad både fysiskt och lite mentalt då man fokuserar  mycket på deltagarna....
Men jag har gjort lite uppmjukande övningar på mattan, ätit en näringsrik frukost och hinkat i mej kaffe + 1 ipren med hopp om bättring! 
Börjar jobba i eftermiddag och då vill jag vara piggelin igen!
 
 
 
Förresten sitter jag just nu och väntar på att min läkare ska ringa upp...har fått svar på röntgen och vi ska diskutera detta!
Fortsättning lär följa i den historien
 
 
 
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se