Nu ska jag bara hemma-mysa!

 
 
 
 
 
Hej på er
 
Yes nu har jag ingen resa varken privat eller genom jobbet förrän i början av november och ska verkligen bara vara hemma! Längtar så efter att stå i köket och laga en riktig helg-middag ikväll. Få tända ljus, kakelugn, slänga mej i soffan och kanske somna till....
 
 
Jag var borta nästan hela september och även den här första veckan i oktober men nu så! Visst är det härligt med resor men jag känner att nu måste jag få landa hemma ett tag.
 
 
Ska ta tag i mina aerobics-klasser nu till veckan och behöver därför fixa med dessa i helgen. Ser fram emot att få instruera igen. Jag har dock inte fått något svar från min röntgen ännu.... det är nu tre veckor sedan jag var där och jag behöver nog ringa min läkare på måndag och fråga efter svaren.... Tycker inte om att vara tjatig men det verkar vara det som krävs :/
Nåväl jag känner mej laddad inför veckans kommande träning och ryggen känns OK för närvarande och jag hoppas den håller!
 
 
 
 
 
 
Bilderna har inget med texten att göra utan dom är från Mallis. Hotellet hade fullt med fina stora tavlor runt om på alla våningar och vi var bara tvungen att posera med några av dem ;)
 
 
Visst är dom roliga?!
 
 
 
 
Nu hoppas jag att du har en fin lördag
 
//PIllan


Häftig andra bilden var! :)

Svar: Ja visst är den😃
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se