Tilda 5 år

 
 
 
 
Ja idag fyller den här lilla damen fem år och detta har firats med stort kalas!
 
 
 
Jisses två gånger per år hamnar jag i någon form av socker-koma....det är när Kamilla fyller år och när Tilda fyller år! Så just nu är jag stinn som en ballong :/
 
Älskar Kamillas kakor men försökte ändå att hejda mitt intag lite grann men ändå känner jag mej lite lätt illamående...men det var det värt!
 
Tilda var helt uppskruvad och rödblommig av alla gäster, paket och uppvaktning. Gissar att hon somnar som en stock ikväll!
 
 
 
 
Inte bara en tårta utan två fanns det, den lilla med hjortron och den stora med dumlefluff och hallon!
 
 
 
 
Visst var den helt fantastiskt vacker!
 
Denna hade dock Kamilla beställt 
 
 
 
 
Förstår inte hur man kan spritsa så här vackert....?! Själv är jag helt talanglös i det avseendet
 
 
 
 
Ja....så var det de här med kakorna!
Ni förstår kanske att det är lite svårt att motstå
 
 
 
 
 
Nu ska jag och Nikki bara mysa här hemma ikväll och ladda för en ny vecka!
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se