Vintertid med frostigt landskap

 
 
 
 
 
God morgon
 
Idag får vi alla sovmorgon.... eller typ om man inte har småbarn eller heter PIllan?! Haha jag låg i alla fall och drog mej en stund !
 
 
Nu skvalpar kaffet i magen och jag är redo för denna lediga söndag.
 
Nikki fick en så fin inbjudan till Hellaoween-fika där det var en mamma som ville tacka för att Nikki hjälpt hennes lilla 6-åring att klara första tiden i skolan . Nikki har tydligen hängt med den lilla tjejen och peppat hennes självförtroende, vilket såklart känns väldigt bra för mej som mamma!
Så idag blir det utklädnat och lite spooky kalas!
 
Annars har Nikki sin Helloween-fest på onsdag och då går vi på med det tunga artilleriet med spindelnät, utkarvade pumpor, dödskallar, gravplatser, ätbara hjärnor etc etc.
 
När Filippa var liten hade vi alltid sådana fester men Nikki har aldrig haft någon så i år ska vi gå all in!
 
 
 
 
 
Annars tänker jag nyttja denna extra timma idag till prommenad och att få till ett pass i gymmet! Jag har vilat två dagar nu så det ska bli riktigt najs!
 
Vad hittar ni på när ni får en timma extra!?
 
 
 
//PIllan


Åh vad kul med lite halloweendekoration. Jag har legat av mig totalt i år men blir nog mer till veckan! Ha en fin söndag :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se