All Inclusive

 
 
Hej på er
 
 
Nu är jag hemma igen efter en snabb visit genom jobbet till Stockholm.
Givande dagar med kollegor från hela landet. Alltid trevligt att träffas och utbyta erfaenheter och alltid lika trevligt att komma hem igen ;)
 
Känns som jag bara varit borta och det känns härligt att hänga hemmavid ett par nätter innan det bär av igen...
 
 
 
Nu har vi backat bandet till förra veckan och lyxen att ha all inclusive som var top notch, verkligen superbra! Maten var helt fantastisk både frukost, lunch och middag!
Så vackra uppläggningar och fräscht. Otroligt varienrande med allt jag kunde önska mej. Kan säga att jag överkonsummerade aioli och oliver hela veckan.... men det är ju så gott!
 
Middagarna hade olika teman typ italienskt, spanskt, asiatsikt, barbeque etc så det fanns nåt nytt och spännande att prova varje dag.
 
 
 
 
 
 
 
Så mycket härliga frukter och grönsaker till alla måltider, jag frossade
 
 
 
 
 
 
Klockan 15 varje dag hade vi sol-paus och satt i skuggan för att beta av drinklistan
 
Det var mojitos, caipirinhas, pina colada, tom collins, gin och tonic etc etc, sällan jag dricker drinkar men det ordnade till sig den här veckan kan jag lova!
 
 
 
Dessutom fick man in flaskor med vin till måltiderna, inte nåt husets i karaff utan det var bara att beställa in så många flaskor man ville ha av både rött, vitt, rosé eller cava!
 
 
 
 
Paella hör väl kanske till då man är i Sanien men det är konstigt nog inte någon favorit för mej.... Tycker det blir fö stabbigt!
 
 
 
 
Men på frukosten vräkte jag i mej och det fanns en musli som var underbart god.
 
Tänk er först promenad efter havet, härlig frukost buffé och sedan nåt svettigt träningspass innan  man parkerade i solstolen...livets liv!
 
 
 
 
 
Ostar i olika smaker och former fanns det till alla måltider. Jag överåt även där av chevre och rouqeford!
 
 
 
Ja nu får man som vanligt laga sina egna måltider och nåt speciellt extravaganza blir det inte riktigt då man är back i vardagen igen.... 
Men all inclusive är verkligen toppen då man lyckas pricka in ett sånt här superställe!
 
 
I morn är det fredag igen!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se