Bara lite torsdags-babbel...

 
 
 
 
God morgon på er
 
 
Jisses vad det regnade inatt här hos oss.... det bara smattrade mot taket när jag lagt mej! men mysigt att få somna till just det ljudet.
Skönt att ligga under sitt varma täcke och bara mysa.
 
 
 
Har precis vinkat av Nikki och A för skola och jobb, Filippa sover fortfarande och jag har hunnit tagit en prommenad. Både jag och F jobbar eftermiddag så vi har det lungt här hemma.
Eller jag tvättar, stryker och packar för fullt.... så svårt att tänka mej att jag snart befinner mej i vämen igen. Jag har liksom lagt bort tankarna på shorts och linne....
 
Dessutom har jag en HEL resväska för mej själv den här gången.... när vi reser brukar både jag Nikki och A dela på en stor resväska!! Ja jag vet, jag är en mästare på att packa ;)
Här överpackas ingenting kan jag lova!
 
Men därför känns det extra lyxigt att kunna sväva ut lite! Ska ta med några snygga klänningar, några fler skor än vanligt, kul
 
 
 
 
 
 
Lilla mini som älskar choklad-croissanter.... blev väldigt glad då jag varit och köpt på bageriet!
Att få sådan fika hör inte till var dag kan jag lova ;)
 
 
 
 
 
I går var det öppet hus på Nikkis skola å dom firar 20 år! Jag minns så väl då det var ny-öppnat och jag hade med mej en nyfödd liten Filippa i vagnen
Herrejisses.... så länge sedan
 
Det var iaf en välbesökt tillställning med visningar av alla klassrum som ligger i tre olika flyglar. Barnens olika arbeten, projekt, arbetsverktyg, rast-aktiviteter, olika tävlingar, fika etc 
 
Väldigt trevligt och bra ordnat
 
 
 
 
Nu önskar jag dej en fin torsdag
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se