Frans & nagelfix

 
 
 
 
 
Ja nu har jag fixat både fransar och naglar inför kommande semester!
 
 
Har haft fransar sedan i april och detta blir sista gången jag sätter nya på ett tag. Det är bra att ha ett litet uppehåll emellanåt även om jag verkligen kommer att känna mej "naken". Fransar är verkligen så uppiggande och man känner sig fixad direkt då man kliver ur sängen!
 
 
 
Naglarna är mina men med gele på. Hållbart och snyggt
Jag gjorde en härligt rosa färg den här gången som blir snygga till brännan som förhoppningsvis kommer på Mallis !
Tidigare har jag bara gjort helt neutrala ljusa fade men nu fick det bli färg
 
 
 
 
 
 
 
Jag befinner mej som sagt i Skåne och kommer hem på fredag kväll och tidigt på lördag morgon ska vi upp och iväg på årets roligaste golftävling, MittlandiaGulfen!
 
Längtar som en tok .... detta är verkligen en av årets höjdpunkter och då lovar jag att kameran ska få följa med och jobba så ni får hänga med och se ;)
 
 
 
Ha det så bra 
 
 
//PIllan


Vad fint! Jag kan inte leva utan naglar & fransar ☺️





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se